Valaha kalbimi okadar kırıyorlar artık her eve gelişte ağlıyorum ne sorsam hem sordullarimi cevaplamiyorlar hemde bı soruyu iki defa dedim diye bana elini böyle öf dercesine salladı cvp bile vermedi bisihin yok ne hamilesin rahatsizligin ne olabilir rahat mı olacaksın diyor alalhindan bulsunlar onlar yüzünden doğumdan korkuyorim