Ahsenn Merhaba kızlar bugün ilk defa çatı muayenesi oldum. 39+2 yim belim çok ağrıdı az önce lavobaya gittim baya bi kahve akıntım geldi normalmidir?
Atahilal Ahsenn bende ilk defa oldum bugün akıntı gelmedi m sürekli tuvalet ihtiyacı duyuyorum birde bebek hareket ediyo durmadi hiç
Ahsenn HamidoDemirci bilmiyorum çok korktum. Markete gideyim dedim çok bel ağrım oldu. Büyük tuvaşetim gelmiş gibi baskı, vajinada ağrı ama muayeneden dedim. Lavoboya girdim peçeteye baya kahve akıntı geldi.
HamidoDemirci Ahsenn bendede öyle oldu sancı olabilir o anlattıklarınız süre tutun ve şikayetleriniz artınca doktora tekrar gidin ben de son muayeneden sonra gece Doğuma gitmiştim