Anne_N karamel33 ben uzun zamandır ayda 1 kullanıyorum. Hamileliğin ilk 3 ayı ara verdim. Sonra devam. Son haftamdayım şükür
MucizemmBenimm karamel33 ben 5 gün boyunca hergün vuruldum ama ona rağmen değerim halen düşük🤭 doktorum dil altı sprey verdi kullanmam için
Nilufar_1996 karamel33 detox dimi bir gramlık iğne oysa hiç acitmiyor yağlı iğne değil bana eşim yapıyordu hafta bir
Yasemincee B12 çok düşük çıkmış. Vitamin kullanıyorum sabah akşam ama niye öyle çıkmış anlamadım. Yarın kontrol var sonuçları göstericem. Bu iğneyi ne için veriyorlar bana da yazar mı ki ? 33 haftalık
karamel33 Yasemincee düşük se yazar büyük ihtimal hap vitamin hap kullanmam rağmen düşüktü benimki iğne yazdı bide bunu deneyelim bakalım 😏