Seda3309 ben iciyorum maalesef birakamadim hatta azaltamadim bile :( istatistiklere gore onceden icen kadinlarin hamile kalinca %70i icmeye devam ediyormus. Bunu icin bak herkes iciyo demek icin soylemiyorum tabii ki keske icmesek. Ama burda ne zaman sigara konusu acilsa herkes “nasi kiyiyosunuz o gunahsiz yavrulara, vicdansizlar, sizden anne olmaz, niye soruyosunuz iciyolarsa vicdaniniz mi rahatlayacak” gibi zaten ictigi icin vicdan azabi ceken annelere yuklendigi icin cogu kisi yazmaz iciyorum diye o yuzden belirtmek istedim. Umarim azaltirsiniz hatta birakirsiniz. Dusuk dogum agirligi riski, erken plasenta yaslanmasi, erken dogum gibi riskleri var sigara icmenin. Bebege de akciger hastaliklari gibi etkileri olabiliyor. Ama maalesef bu da bir bagimlilik ve birakmasi kolay degil tum bunlari bilerek icmemiz bizim canavar oldugumuzu degil bagimli oldugumuzu gosteriyor maalesef. Burda linclenmemek icin icenlerin cogu bile iciyorum demez yani haberiniz olsun.