Hilallalal Merhaba arkadaşlar aşılama yaptırmaya karar verdim. Öncesinde rahim filmi isteniyor mu? Öncesinde hangi tahliller isteniyor? Haftaya doktora gideceğim deneyimlilere de sormak istiyorum. İlkinde tutma olasılığı düşük mü burada öyle okumuştum ilkinde tutturan var mı? Şimdiden teşekkürler
Ba_momss Hilallalal rahim filmi smear testi hormon için kanlar hatırladığım kadarıyla çok geçti üzerinden yaptirali
1072PINAR Hilallalal Merhaba,aşılamadan önce kan testi ve rahim filmi istemişti doktorum.Asilama sırasındada ignelerle yumurta buyutuluyor ve eşinden alınan örnek sana şırınga ediliyor.Rabbim hayırlısını versin🙏
gizzzy35 Hilallalal Aşılama için sizden rahim filmi istemezse o doktora zaten bir daha gitmeyin. Çünkü en önemli şey rahim filmi 🙏
Zeyneponel Hilallalal ben aşılama yaptım Öncesinde sana gonalf iğne veriyor yumurtaların büyüyor rahim filmi çekmiş olman lazım tabi ama tutma olasılığı çok az ben yaptım çok pişmanım keşke yapmasaydım gereksiz boş yere yapılan bi işlem tabi tutanda illa vardır ama bu düşük bi ihtimal
Hilallalal 1072PINAR amin 🙏 çok teşekkür ederim. Her ay hüsranla karşılaşmaktan bıktım bir de bunu denemek istiyorum
Hilallalal Zeyneponel ben ilk bebeğime gonalf ile hamile kalmıştım ama aşılama olmamıştı sadece iğne olmuştum. Şimdi onu da denedim ama tutmadı. Denemekten başka çare yok çünkü her ay hüsran çok sıkıldım artık. inşallah tutar bekleme süresi de yıpratıcıdır eminim 😞
Ba_momss Hilallalal yok 2 kere oldum tutmadı tikanikliktan dolayı laparoskopi sonrası tüp bebekle kızım i aldım kucağıma
1072PINAR Hilallalal Canım kendini hoc yalniz hissetme.Ayni durumda olan o kadar çok kadın varki.Maalesef.Rabbim her birimize hayırlı kapılar açsın.🤲
Mube_iz Rahim filmi mutlaka istemeli, eşinizden sperm tahlili isteyecektir mutlaka ve kan tahlilleri. Ben yumurta büyütmek için iğne kullanmadım sadece femera diye bi ilaç kullandım eşimin sperm değerleri iyiydi 2. Aşılamam tuttu
Hilallalal Mube_iz bende haftaya hsg çektireceğim akşam doktorumla görüştüm. Sperm kalitesine de bakılacakmış diğer aya inşallah aşılama yaptıracağım. İnşallah tutar
Mube_iz Bu arada 3 yıldır çocuk İçin uğraşıyorduk bende aşılamaya çok sıcak bakmıyordum ama bu kadar çabuk olacağını bilseydim 3 yıl hiç üzmezdim kendimi. Asla tutacak gözüyle bakmıyordum 2. Aşılama bizim son denememizdi sonra tüp bebeğe geçecektik. Çok fazla umutsuz olmayın ama çok umutluda olmayın akışına bırakın inşallah istediğiniz sonucu alırsınız 🙏🏻🌸
Deniz003 Hilallalal 2 defa yaptırdım tutmadı hsg si iğnesi hastaneye doktora verilen para da cabası vakti degılmiş demek ki dedim.sonra kendiliğimden hamile kaldım nasıbınde varsa bahanesı bu olur tutar nasip canım
Hilallalal Deniz003 çok haklısın canım bende öZelde yaptıracağım kim bilir ne kadar tutacak. Allah bağışlasın yavrunu
elizarya Yenianne17 Hilallalal ben ağustosta aşılama yaptım ve şimdi iki hafta kaldı doğuma canım. Öncelikle hormon testleri ,rahim filmi ve sulu ultrason çekti doktorum esimide uroloji doktoruna yonlendirdi onların sonucunda hangi tedaviyi uygulayacaklarini söylüyorlar öncelikle yumurtalar iğne veya hapla buyutuluyor. Ve akabininde çatlatma iğnesini yapıyorsun bir gün sonrada aşılama işlemi yapılıyor. 15 gün test yapılır
Hilallalal elizarya canım sağlıkla kucağına al inşallah umut oldun bana inşallah benimde ilkinde tutar hemen