Arkadaşlar haftaya salı kontrolüm var tam 40+0 oluyorum. Ama bebeğimin hiç gelesi yok bu gidişle kilo alıcak ve normal doğuramıycam diyorum. Bi yandan da sabrım kalmadı acaba sezeryan mı olsam diyorum. Sorum şu ki devlette istenildiğinde sezeryan yapıyorlar mı ?