Kızlar bugün çatı muayenesi oldum 37. Haftaya girdik. Normalde bebeğim doğum pozisyonunda değil ama doktorum vajinal kültür alıcam bir de dönerse eğer diye bakalım dedi bende tamam dedim. Gerçekten burda abartılan kadar hiç bir şey yokmuş bende çok düşünüyordum acaba bu hafta yapar mı acır mı diye ama inanın çok kolay bir muayene. Kendinizi boşuna strese sokmayın demek istediğim rahat bırakın çok kolay geçiyor 🥲.