32 haftalığım az önce doktordan geldim bebeğimin suyunun az olduğunu söyledi daha öncede post açmıştım su geldi vs.diye o zaman yeterli dediler ilgilenmediler neyse göbek karın gelişimi durmuş 4 hafta geriden geliyormuş ben pek anlayamadım ama bu erken doğuma sebebiyet verir mi başka hastaneye sevk aldım yatış yapacaklar büyük ihtimalle çok korkuyorum erken doğum olmasın bebeğim daha çok küçük😭😭😭