Sibel44 Meraba hamişler sizinde mideniz ağrıyo mu kısacası öküz oturmus gibi oluyo mu ben iki gündür çol kötüyüm ağrıdan
kuzeyinannesiiiii Sibel44 hemen hemen 1 hafta oluyo bende cekiyorum cok siddetli oluyo neden bilmiyorum korkudan birsey yiyemiyom agrıdıgı gibi soguk süt iciyorum birkaç saat rahat oluyo dene istersen
Sibel44 kuzeyinannesiiiii muz yazıyodu iyi gelıyo diye okumustum yedım gecmedi sade içtim gecmedi soğuk süt deneyeyım bide 🤦🏻♀️
kuzeyinannesiiiii Sibel44 valla canm ben ne yesem fayda etmiyo soguk sütten baska istersen dene belki faydasını görürsün🙏