Merhaba kızlar bebeğim 1 ay 18 günlük. Geçen hafta perşembe gününden cumartesi gecesine kadar delirircesine ağlama krizlerine girdi ne yaptıysak susturamadık. O güne kadar sadece emziriyodum.ama emzirdiğim halde bile sakinlemediğini farkettim. O gece çaresizlikten gidip mama aldık ve mama verdim. Mamayı verdiğimde sustu ve yaklaşık 5 saat uyudu. Ben de haliyle sütüm yetmiyor ve bu çocuk aç kalıyor diyr düşündüm. Kayınvalidem de yanımdaydı o da aynısını söyledi. Doktoruna götürdüm. Kilosu 4180 çıktı. Kadın bana inatla mamalık bir çocuk değil senin çocuğun aç kalmıyor dedi. Ben de mama verdiğimi ve bu kiloda mamanın da katkısı olduğunu anlatmaya çalıştığım halde anlaşamadık. Ben mama vermeye devam ediyorum. Emzirmekte çok zorluk çekiyorum emerken bi anda kafasını çekip ağlamaya başlıyo nedenini çözemedim. Yaşayan var mı böyle bişeyi? Ve emzirmeden sonra uykuys geçebilen çocuk şimdi emse bile uyumuyo ağlıyor yani arkadan sürekli mama takviye etmem gerekiyo. Sağım yapıyorum 20 cc süt zor çıkıyor. Sütüm mü azaldı acaba? Bana yardım edin nolur ilk çocuğum çok çaresiz hissediyorum doktor beni hiç rahatlatmadı çok kafamı karıştırdı.