Sevilgokcen Kizlar merhaba benim oglusum yaz bebegi olacak temmuzun 20 sinde yavas yavas kiyafetlerini alicam da tecrubelerinize gore yazin ne giyer uzun kol mu kisa kol mu kararsizim bu konuda fikir verirseniz sevinirim 🥰
elfkara Yeni dogan yerine 3 Ay fazla alın 40 çıktıktan sonra daha çok büyüyorlar dediler Mayıs sonu haziran başı doğum yapacağım ben de hem uzun kollu hem kısa kollu tulum vs aldim yaza denk geleceği için öyle düşünebilirsiniz