meir22 2 aylıkken taşıdım şu an 3 aylığım, yeni sayılır yani. Tam bel ağrılarının başladığı haftaya denk geldi. Ben yavaş yavaş topladım, yeni eve geçince eşim her şeyi dizdi, düzenledi sağolsun ama ona rağmen ben çok yoruldum. Allah yardımcınız olsun 🙏 Bebişle daha zordur eminim o yüzden doğmadan olması daha iyi olur.