Ccaannsseell Bende 36+2′yim bebe yağı ve vazelin kullanmama rağmen göbeğimde çatlaklar oluştu. Şimdi birde sarı kantaron yağını denemek istiyorum nerden alabilirim ? Trendyoldan falan alsam sahte çıkar mı acaba ?
Sena646 aysegulkiymaz Ben lierac kullanıyorum kuzum 27. Haftadayım hiç çatlağım olmadı 4. Aydan beri kullanıyorum galiba oğluşum 1200gr göbüşüm de haftama göre daha küçük şuana kadar çatlağım olmadı kullanmaya devam ediyorum bakalim lierac kesinlikle öneririm
Sena646 aysegulkiymaz vazelin tüylenme yapıyormuş onu kullanmamı kimse önermedi çok tüylenme yaptığı için ben lieractan çok memnunum biteceği de yok he baya uzun süreli kullanılabilir bı ürün