Kızlar merhaba, sorum adatipta doğum yapanlara
Birkaç gün önce adatipta dahiliye servisinde yatmak durumunda kaldım. Oda gerçekten çok küçüktü. Bir tane yatak olabilen tekli koltuk vardı. Onun dışında birinin oturacağı bir yer yok. Yatağı çok rahatsızdı. 4 saat yatmama rağmen çok zorlandım. Tüm odalar standart böyle mi acaba?
Doğum sonrası çıkılan oda nasıldı? Tekli koltuk mu oluyor sadece? Annem ve eşim yanımdaydı ama oturacak yer yoktu. Hasta olduğum için hastanedeyken odaları soramadım.