minik18 Kızlar bebegimin hareketlerini çok net hissediyordum ama 2 gündür az hissediyorum yani o kadar sert değil hareket ediyor ama dışardan çok net değil normalmi
Mavi20 minik18 23+4 teyim. Hareket ve yediklerimle alakalı diye düşünüyorum 🤔 çok hareket ettiğim zaman az hissediyorum. 28. Haftadan sonra hareket sürekliliği önemli diye biliyorum.