[silindi] Kizlar son kez açıyorum. Adetime 2 gün kaldı. 3 gündür sabah akşam test yapıyorum. Hep pozitif. Dün kan verdim 0.44 negatif dedi yolladi. İdrar testlerime bile bakmadı. Bugünde yaptım hem erken hem normal yine pozitif. Ve tüm test markaları farklı. https://resimyukle.io/r/8ZdTsLFyeK
melekmommm [silindi] bazen kan sonuçları yanlış sonuç veriyor canım hamilesin bariz belli çocuk askere gidecek niye inanmıyorsun 🤣🤣
hayalbahcem [silindi] 2 gün sabret stres yapma boşuna yüksek ihtimalle hamilesindir tüm testler mi yanlış gösterecek şöyle yap aynı marka testi hamile olmayan birisiyle aynı anda yapıp bakın yanlışsa onda da pozitif çıkar snrada gecikmeyi bekleyip kan ver yükselsin değerin 😍
marnus [silindi] alttakiler prodoctor erken gebelik testi olmalı. Çok hassas o . İlk gebeliğim kimyasaldı 5 i bile algılayıp göstermişti. Bu gebeliğimde de çok erken gösterdi güveniyorum o markaya. Hamilesin canım
karakiz1 [silindi] Kız hamilesin bu kadar test dogru mu sonuc vercek olmasa hic cıkmaz kanda yanlislik var kani yenileyin hadi hayirli olsun
ebru2871 adetin geciksin öyle kan ver şuan geçikmediği için sonuçların negatif çıkabilir ben 3+5de test yaptım silik çizgi çıkmıştı 2, 3 hafta sonra kan verdim hayal kırıklığı yaşamamak için sabret
[silindi] Hepinize cooook teşekkür ediyorum hepiniz içimi rahatlattiniz bu mübarek günde Allah hepinizden razı olsun 🌹♥️