Sona1 Klzlar 9-10 haftalik hamileyim .birazcık kanama oldu .Çox korkuyorum😔hanginizde olub böyle bir şey ?
benimmdunyamm Sona1 8 haftalıkken çok az geldi ertesi gün zaten kontrolüm vardı gittim kanama alanım oluşmuştu kanaman varsa acile git ihmal etme
Sumeyyeerdem Sona1 Ben yaşadım ama hemen doktora gittim benim kanamam çok olmuştu lekelenme gibi değildi düşük yaptım zannettim ama değilmiş mutlaka doktora gitmelisiniz ilaç kullanmanız gerekir
eymeninannesi35 6.haftada çok az olmuştu kahverengiydi 9.haftada yoğun pıhtılı kan kırmızı oldu 2 gün sürmüştü pruloton iğne ve progestan fitil kullandım 1 ay boyunca tekrar olmadı çok şükür 24.haftadayız şuan