Emrezgi bende bazı şeyleri çok stres yapmıştım ilk haftalar. Sonra tansiyonum tavan yaptı. Özellikle uyardı doktorum. Yüksek tansiyon hamilelikte riskli diye. O yüzden şimdi çok stres yapmamaya çalışıyorum çünkü direkt tansiyonum fırlıyor. Dikkat edin lütfen çok stres sinir yapmamaya çalışın tansiyon yükselmesi yapabiliyor o da sıkıntılı bir durum