Merhaba arkadaşlar hayırlı ramazanlar benim ilk gebeligim de tansiyon yüksekliği vardı 6 ayda kaybim oldu şimdi tekrar gebeyim 4 haftalık tansiyonum yine yüksek doktorda kan testi verdim ama size de sormak istedim bu şekilde olup ilaç kullanan veya beslenmesini değiştiren var mı yardımcı olur musunuz