Geçmiş olsun canım bende 18 haftalık hamileyken aşırı derecede boğazlarım şişmişti iltihaplar ağızımı açtığımda aynada görüküyordu o kadardı ilaç yazdılar antibiyotik 3 gün kullandım üstüne birde virüsmüşüm fark etmeden ilacı kullandım test sonucum pozitif çıkınca direk bıraktım bir sorun olmadı çok şükür şüphelenirsen test yaptır 🙏🏻 Doğal sirkeyi suyla karıştırıp gargara yap ve burnunada çek bol bol ballı ılık süt iç Allah şifa versin