Merhaba, ben 21+4 günlük hamileyim ve dişlerim çok kötü olduğu için dün akşam tuzla fırçaladım bir kaç kere ve o zaman zarfında istifar ermeye başladım. Acil kadın doğuma gittim ve gün içinde Yedigim bir şey sebebiyle zehirlendiğimi söyledi. Bu haftada normalmiş Agrı kesici vs verildi o arada doktor sancımın olup olmadığını sordu ağırlarımın olduğunu söyleyince alttan muhane etmesi gerektiğini açılma olup olmadığını kontrol etmesi gerektiğini ve buna izin vermem durumunda kağıt imzalamam gerektiğini söyledi. Bende çözümün bu olduğunu söylediği için tamam dedim. İnternetten baktığımda bu muhanenin 37 haftadan sonra yapıldığını öğrendim. Çok erkenden bu muhanenin yapılması doğru mu bilemedim ve geceden beri yürümekten korkuyorum. Düşük olasılığı olur mu bilemedim. Cinsellik sırasında sonuçta bir şey olmuyorsa bu kontrol de de olmaz diye düşünüyorum ama sormak istedim. Sizce bir problem olabilir mi ? :(