MiracAlpinveUmutunAnnesi Kızlar selam 2.gebeligim olacak Allahın izniyle reglime 3 gün var bugün 3+6 haftalığız eğer hamileysem. Sabah kan testi verdim sizce kanda beta değeri belli olur mu ?
Sumeyyeerdem MiracAlpinveUmutunAnnesi olur canım varsa iki gün sonra tekrar verirsin çıkan değerin üzerine kesinleşir
Meleknkkk MiracAlpinveUmutunAnnesi bence belli olur bende o haftalarda öğrendim adetime 6 gün vardı hem test hem kanda çıktı tabi döllenmeyle alakalı bisey ama benim düşüncemce eğer gebelik varsa çıkar. Hakkında hayırlısı olsun inşallah ❤️🥰
MiracAlpinveUmutunAnnesi Sumeyyeerdem Meleknkkk Ay çok teşekkür ederim kızlar sizce akşama çıkmış olur mu duramiyorum yerimde 😄
Sumeyyeerdem MiracAlpinveUmutunAnnesi çıkar inşAllah arayıp öğrene bilirsin zaten sonucunu e nabıza sonuçlar biraz geç düşüyor
Meleknkkk MiracAlpinveUmutunAnnesi e nabıza geç düşer canım 😊 hastaneye git öğren 🥰 inşallah güzel haberler alırsın 😘
MiracAlpinveUmutunAnnesi Meleknkkk Sağlık ocağında yaptırdım canım sonuçlar 2 gün sonra çıkmaktadır yazıyordu. Çok teşekkür ederim😍
Haticevrl MiracAlpinveUmutunAnnesi canım barkod varsa elinde gittiğin hastanenin sonuç sayfasından daha hızlı öğrenirsin acilden verdiysen Bi saate çıkar zaten polikinlikte verdiysen şimdi cikmistir
Haticevrl MiracAlpinveUmutunAnnesi sağlık ocağı biraz geç veriyor sonuç pardon ama yarına çıkar sen arada bak barkodla
MiracAlpinveUmutunAnnesi Haticevrl Işte sağlık ocaklarının barkod işlemi artık yok buraya gelip ogrenmen gerekiyor dediler yine de sağolun e devletten falan bakarım 😍