Kızlar 23 haftalık olduk bugün gebeliğin en başından beri Gül Demet hanıma gidiyordum ama birkaç kontrolde memnun kalmadım, doktorumu değiştirmeyi düşünüyorum burda Fatma Aydını duydum nasıl biri ilgili mi güler yüzlü mü sizinle konuşurken yüzünüze bakıyor mu yoksa hemen kontrol edip başka odaya kaçıyor mu ?