Gisem 5 günlük doğum yaptım bugün bebeğimin sarılık testi vardı birazcık yüksek çıktı acaba değer kaç olunca hastahaneye yatış yapılıyor başına gelen bilen anneler var mı ???
Muhammedamine Gisem ben 10 üzerinde olunca diye biliyorum arkadaşımın bebeğinin 7 çıkmıştı sınırda sık sık emzir uykuya meyilliyse kendin uyandır emzir demişlerdi
SemaOnur Gisem Bizim sariligimiz 13 dü ama 15 olunca sarilik sayiliyor dedi doktorumuz 17 oluncada hastaneye yatis yapiliyor
Prensimingeliyo Gisem canım bol bol emzir kesinlikle emzir yani Eltim doğum yaptı o tecrübeliydi ikinci doğumuydu bebeği ilk 24 saat 30 dakikada Bi emzirdi sarılık olmasın diye
BelinayCaliskan Gisem 2 kusurat sarılık denemz ki ona. En az 10 ve üzeri olmalı hastaneye yatmasi için. Üzülmeyin boşuna lütfen.
Wrw Benim bebeğimde 15günlük 7günlükken yaptırdıkdoktorumuz 17ve üzeri çıkarsa yatış olur demişti çok şükür sıkıntı olmadı bizde
Wrw Gisem bol bol emZir biraz zor uyanıyolar bu dönemlerde gece ben saatbası alarm kurup uyandırıp emziriyodum şimdi kendi uyanıyo artık şükür atlattık
Wrw Prensimingeliyo ah ben nerelerini sıkıyodum uyansın diye 😊 ama çok zor uyandırıyodum yarım saate anca memeyi tutturabiliyodum ama çok şükür ki sarılık olmadık gerçekten emzirmek çok önemli Allah hepimizin yardımcıısı olsun