Ozge araskus28 ben de 1gün sonra almıştım bana da kimse bişey dememişti ama burda yazılanları okuyunca hiç riske girmeyeyim demiştim
ozlem20233 araskus28 bende bı kaç gün sonra yapicam çok ağrıyor mu yoksa tam olarak nereye yapılıyor 😊😂
araskus28 ozlem20233 Evet canım ağrı oluyor ama çok şiddetli değil inşallah da olmaz sol omuz baya üst tarafa yapıyorlar
Mammy12 ozlem20233 bünyede bünyeye değişir bence canim benim ilkinde hafif agri oldu ama ikincisinde abartmıyorum uyuyamadım ağrıdan nedendir bilmem 😭🤦♀️
Kelebek95 araskus28 vala bana kimse bişey demedi bende bilmiyordum sabah aşı oldum akşam duş aldım bir sıkımtı olmadı