Hanımlar devlet hastanesine gittim bugün. İkili tarama sonucumu aldım temiz cıktı cok sukur. Ama ultrasonda muayne ederken işte 1 ayağı bir kolu dedi diğer ayağıyla koluna bakmadı. Benimde sormak aklıma gelmedi. İçime bir şüphe düştü. Detaylı mı bakmadı acaba yoksa bir sıkıntı olsa söyler miydi?