Lavinyaa8 Kızlar merhaba. İlişkiden 13 gün sonra beta hcg 76 çıktı düşük değer mi böyle olup yükselen var mı ? ilk gebeligim daha çok bir bilgim yok kusura bakmayın.
Cananyildiz Lavinyaa8 düşük değil canım normalde zaten 10 11 gün sonra kanda çıkıyor yükselir merak etme
TazeAnne06 Lavinyaa8 düşük değil bence 2 gün sonra artış göstersin inşallah ben ilk öğrendiğimde 79,80 di
Huzurrr_13 Lavinyaa8 neresi düşük Kizz gayet güzel yükselmiş yani benmde degerime bakınca gülmem geliyor 15 çıkmıştı adet günümde 😂rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah iki günde bir artışa bak inşallah sağlıklıdır ❤️🥰
2kizanasi Daha erken düşük çıkması normal 5 ve üzeri zaten pozitif demek güzel artış girmeniz lazim sağlıklı gebelik için
Lavinyaa8 Teşekkür ederim bugün bir daha kan verdim artışına bakacağız hastanede ki hemşireler biraz korkuttu değerin düşük biz bu değere gebesin diyemeyiz dediler ben de biraz endiselendim
gulten5897er Lavinyaa8 ne saçma sapan konuşuyorlar ya. 5 ve üzeri gebelik var demekte. 2 gün arayla artışına bakılır kimyasal bir gebelikmi değil mi diye. İnsanların heveslerini kursağında bırakmaya çok meraklılar.
zehraaaktas Lavinyaa8 hemşireler doktorlar ultrasonda kese görünse bile bebek görünmedikçe hamile demiyorlar o yüzden endişelenme
Lavinyaa8 gulten5897er aynen öyle ciddiye bile almadılar beni zaten bu değerle bini gör öyle gel dediler
Cananyildiz Gulsum1234 kaç haftalık suan ,biz 4+5te keseyi gördük beta almaya gerek görmedi doktorum 6. Hafta gittim bebegi tam göremedik yeni yeni oluşuyor yolunu yapmış geliyor demisti doktorum 7+1 de hem bebişi gördük hem kalp atışını duyduk
zeynepikra_61 Ben kızımı değerim 52 falanken öğrenmiştim bana iyi olmayan bir değer dediler tekrar bir kaç gün sonra gel dediler gittiğim de Allah’a şükür yükselmisti şuan kızım 4 yaşında ☺️☺️