eso14 ben kusmasiz mide bulantısiz hiçbir belirtisiz mükemmel bir hamilelik geçirdim. Dolayısıyla aşkla şevkle özenle her gün kahvaltimi hazirlar yemegimi yerdim. Allah’a şükür Allah olmayana versin her şey de bulunur da evimizde. Kuru yemisinden sütüne yogurduna tahinine çeşit çeşit meyvesine. Hepsini özenle tükettim hamilelik boyunca. 37+5 de 3150 kilo dendi. Doğana kadar 3300 u bulur dedi doktor. 38+2 de suyum gelip 38+3 de doğum yaptım. 2810 kg doğdu bebek. Ödemi fazla yoktu ama ödem atmış haliyle kaç oldu bilmiyorum artık. Doktor ultrasondaki değerle +300,-300 oynayabilir dedi. Benim -300 oynamış demek ki. Yani naparsak yapalım bence genetik bir durum bebeğin kilosu. Siz elbette güzel beslenin ancak kendinizde suç bulup takıntı haline geldi getirmeyin. Hiçbir şey yiyemeyen hamilelik boyunca kusan sayısız annenin bebeginin kilosu benim bebegimden fazladır. Önemli olan sağlıklı doğması. Miyadinda doğan 2500 kilo bebek de 4000 kilo bebek de normal kabul ediliyor.