Kızlar 50 lik şeker yüklemesinde 153 çıkan tokluğumda dr evden takip edelim dedi. Sonuçlar düzgün çıkıyor dr umda 3 günde bir sabah akşam aç tok ölçümüne çevirdi. Bu evde ölçümler sonuçlar güzel giderse ne zaman bitiyor dr unuz sizde nasıl bir yöntem uyguladı. Önümüzdeki hafta kontrolüm var rutin şeker için değil ama acaba kan isteyip bir bakıp sonucamı varacak. Ne zamana kadar devam edecek bu takip 🤦🏻