Ruveyda_baskapan Haftamda oldum aşıyı, acaba bir yan etkisi olur mu bebeğime ? Kolum ağırmaya başladı gibi . Siz kaçıncı haftada oldunuz ?
suscarparimm Ruveyda_baskapan Bebeğe yan etkisi olmaz kuzum 3 gün kolunuzda hassasiyet olması çok normal kızımda bende 20 de birde 26 da olmuştum 2 adet vurulmuştum bu gebeliğimde 20. Haftada 1 tane vurulacağım
Wonderful_mom Ruveyda_baskapan ben ilk gebeligimde tum dozlarimi oldum sıkıntı yasamadim suan 2.kere hamileyim yaptirmadim
Kgksdkgk65 Ruveyda_baskapan 21 de olmuştum bende 3 gün kadar kolum ağrıdı yukarı doğru kaldırmakta zorlandım. Bugün de ikinciyi oldum. Bebeğe bi zararı olmaz merak etmeyin
Busssx Ruveyda_baskapan Ben 18 de oldum birşey hissetmedim hatta unuttum aşı olduğumu iş yerinde o gün mesaiye kaldım bana hiç dokunmadı çok şükür 21 nisan da 2.doz var bakalım inşallah ilk ki gibi geçer
NslhnAltun5580 Kgksdkgk65 Bir yan etkisi olmaz aşıların önemi çok büyük hamilelikte yapılmasının nedeni de anne de oluşan antikorlar bebeğe de geçiyor bebekte oluşabilecek yenidoğan tetanozuna karşı koruma sağlıyor
Seyturak Ruveyda_baskapan ben 30. Hafta tek doz oldum biraz şişlik oldu başka bi şikayetim olmadı geçmiş olsun 🎀
Drn34 Ruveyda_baskapan Haftada ilk doz, 28. Haftada 2. Dozu oldum Doktorum yeterli dedi ama sağlık ocağındaki hemşire 5 doz diyor 🙄 Bende herhangi bir ağrı olmadı
Merrygirl Ruveyda_baskapan yan etkisi yok canım aksine faydalı ara ara buz koy o şekilde benim ağrısız geçti faydası oluyor ❤️
Boniboncuk Ruveyda_baskapan bebeğe bi sakıncası tabıkı yok hamılelikte herkese yapılan bir aşı. Ben olalı 2 gun oldu 2 gündür kolum çok agrıyor hala da geçmedi
Ruveyda_baskapan Boniboncuk benimde kolum fena kaldıramıyorum kolumu sanki üzerinde 20 kilo ağırlık var gibi
Meri3220 Ruveyda_baskapan 3 4 gün ağrır normal canım korkma bebişe bir zararı yok genel birşey o doğumda kullanılacak herhangi bişeyden hastalık kapma diye