Safiyenur
5 üstü gebelik ama kesin sağlıklı gebelik olmayabiliyor. Reglinin 1 hafta geçmesi daha doğru oluyor çünkü kimyasal gebelikte olabiliyor buda reglinin geçeceği btch nin 70 e kadar falan yükseleceği sonra regli olup durumun sonlanabileceği anlamına geliyor. Ama siz direk gebelik için değilde şikayetleriniz için gittiniz sanırım 5 üstü çıkarsa gebe olma ihtimaliniz yüksek olarak düşünün ama regliniz 10 gün geçene kadar kabullenmeyin derim 😊inşallah siz ne istiyorsanız o olur 🙏🏻