Wonderful_mom Betulsen34 bende gecirdim korkuyor um acaba simdi ozele mi gtsem dedim.. detayli baksa .. icime hep kurt dusuyor
Betulsen34 Wonderful_mom devlette muayenede bildirirseniz bence gerek yok. Ama siz bilirsinis. Hareketleri normalse bebeginizin.. ozelin bazi seyleri para icin yaptigini dusunuyorum. Sahsen gorumcemin bebegine az kalsin sarilik teshisi koydurup mavi isik aldiracaklardi. Gorumcem devletede muayene ettireyim ona gore dedi. Ve devlet gerekli gormedi
Gzm-- Bende devlete gidiyorum, 23.haftada 1 kez ozele gittim 4boyutlu ultrason icin.ozele gitmek icin gerek yok bence
Yaseminf Wonderful_mom geçmiş olsun ama tek bir doktorun yaptığından dolayı devleti bırakma bence çünkü takipli olmayınca bi kötü şey olunca sıkıntı yasatiyorlarmis nereye gittiysen oraya git falan diyenler oluyormuş onu duymuştum o yüzden hem oraya hem oraya git 15 gün arayla ben öyle yapacağım
Wonderful_mom Yaseminf gun alacam sezeryan olacağım .. esim de direk devlete gdip gun alalim fiyor özele bosa gtme artik kalmadi surda günün diyor
Asillllll1111 Wonderful_mom Ah canım özele gittim başladım bi şeye yaramadı devlet benim b12 baktı özelde ne d vitamin e baktılar ne b12 düşük biliyorum bide
Wonderful_mom Betulsen34 yok ben sadece ultrason icin…bebegim de bur sıkıntı var da acaba devlet goremedi mi diyorum ozele gtsem belki detayli bakar görür
Leylasiva21 Wonderful_mom ben ilk günden hem devlete hem özele gidiyorum. Sizde devlete gidin yani kaydiniz varsa
Deletedmom_7 Wonderful_mom devlette aynı doktora randevu bulabiliyor musunuz? Yoksa her seferinde farklı doktora mı baktiriyorsunuz?
Deletedmom_7 Wonderful_mom bir doktora gitmek istiyorum ama malesef aynı doktora denk getiremiyorum bir ay randevu açıyorsa bir ay açmıyor
Mavistez Wonderful_mom dogumunuz nerede olacaksa oraya devam etmenizi tavsiye ederim bu haftadan sonra..