Keremiskoo Anneler merhaba 32 haftalık hamileyim dün kontrollerimde bebeğin başının 37 haftalık olduğunu öğrendim bu zamana kadar böyle bir sorun yoktu başına böyle birşey gelen var mı doktorum pek bilglendirme yapmadı 3 gün şeker kontrolü yapalım dedi sadece
tazebiranne_hg04 Keremiskoo canım bazen bebek gelişimli oluyor genetik olarak kafası büyük olabiliyor bence kendini strese sokma hemen bir sıkıntı olsa doktorun mutlaka söylerdi