Kubra0021 Kizlar 21 haftalık gebeyim ama hiç bir şekilde bebeğin hareketini hissetmiyorum karnimi ovmama rağmen ilk gebeliğimde 17 haftada hissetmiştim
tazebiranne_hg04 Kubra0021 o zaman sizinki biraz uslu galiba her hamilelik bir olmuyor kimi bebek çok hareketli oluyor kimisi çok az hareket ediyor böyle küçük pıt pıt şeklinde de mi hissetmediniz hiç
Siboo Kubra0021 Ay ayni seyden muzdaripiz 😂 20+5 olduk ama hissetmiyorum sadece küçük küçük atış mi desem ne desem bilmiyorum onları hissediyorum oda elimi koyunca öbür türlü daha hissetmedim biran önce o tekmeleri hissetmek istiyorum bende 🤦🏻♀️😊
Nahirep tazebiranne_hg04 benimde 17 de hissettım çok harekli kıpır kıpır ama her bebek bir diil bizim ki belli yaramaz olcak😂
Mavininbiri Haftamıza girdik bebeğim normalde çok hareketli karnımı delecekmiş gibi tekmeler atıyor,dönüyor falan ama bu son 2,3 gündür nerde ise hiç hissedemiyorum ☹ Oruç tutuyorum ondan dolayı mi acaba?