Ysmn5836 Kizlar asyerme yok miğde bulantisi yok ben bişey anlamadım valla ikizlerim var bende tık yok sadece geceleri uyuyamıyorum okadar sağ sol donuyorum
Yavruhamsi Ysmn5836 Bebeğim ikiz değil ama iki hamileliğimde öyle geçti geçiyor keyfine bak bence :) uykusuzluk oluyor ateş sıcaklık basıyor bana size de öyle mi oluyor ?
TazeAnne06 Ysmn5836 bence en güzeli ilk 3 ay kilo verdim herşeyden bulantım oldu ama şükür şimdi iyiyim 23 haftalık olduk 💙💙