byzza16 Kızlar bir kızım var ismi Meva ikinci bebeğimde kız olacak ama bir türlü isim bulamadık. Siz ne koyacaksınız kızınızın ismini fikir olsun banada ☺️
Biroglanannesiii byzza16 Ben kızım olsaydı Neva koyucaktım canım ama Mevaya çok benziyor hemde aynı aslında 😂 Lina Aden gibi isimleri düşünebilirsin
byzza16 Biroglanannesiii evet ya Neva koymam birebir aynısı 😄 çevremdekilerde Neva dedi ama istemiyorum