Merve234 28+3 haftalık hamileyim adet olacakmışım gibi ağrı oluyor. Doktora gittim nst de herşey normal doğum belirtisi ultrason da görmedi doktor. Benimle aynı durumu yaşayan var mı sebebi nedir
Esra33-34 Merve234 16 haftama giricem ıkı üç haftadır bendede var cnm. Ertesı güne geçiyo diğer gun yıne baslıyo ama sıkıntı yok şükür. Burdakı postlarda çoğu kişide varmıs.