Kızlar ben internetten bir ürün sipariş verdim değişim süresi 14 iş günü söyledi şimdi geçen pazartesi değil ondan önceki pazartesi kargoya verdik kargoya verdiğimiz günle birlikte mi 14 gün sayılıyor yoksa satıcıya teslim edildiği gün mü ? Aşırı uzun sürdü değişim iki hafta oldu. Normalde prosedür gereği 14 gün söylerler ama bir hafta içinde elimde olur bu başka bir site ve çok uzun sürdü. Bilgisi olan var mı ? Hangi günden başlıyor 14 iş günü