buglembuglem929 Şuan adetime beş gün var bademciklerin çok şiş su bile içemiyorum kanda gebelik testi yaptırsam cikstmi aceba ona göre ilac kullanmam lazım yoksa bu enfeksiyon gecmiycek aynı durumu yaşayan arkaslar bilgi verirmisiniz