Merve1504 Haftama girdim 1 haftadır sürekli gaz sorunum var gaz yapacak birşey de yemiyorum aslında benimle aynı durumda olan varmı acaba 🙄
Azra41 Merve1504 6+4 günlük olmama rağmen bende de var 😄 normal bişi benimde karnım kasıklarım ağrıyor böyle sızıntı gibi hani usutursunde karnına ağrı girer ya öyle ama eşim karnımı oksayinca geçiyor şaka gibi valla 😄 doktoruma sordum eğer dedi ağrın olmazsa sıkıntı olucak tabikide dedi korkulcak bişey yok korkma dedi 😊
Biroglanannesiii Merve1504 Acımak değil de hep ağrı var midem de böyle taş koymuşlar gibi oraya yiyorum geri çıkıcak gibi oluyor bastırınca da mideme ağrıyor biraz canım öyle çok değil ama
Mozcann Doktorunuzla görüşün magnezyum ilacı verdi bana bir nebze rahatlattı berbat bir sancı gaz sancısı, ayrıca akşamdan bir bardak suya 1 adet ceviz koyup sabah suyuyla birlikte içerseniz rahatlatma etkisi var araştırın sevgiler 🌸