Kızlar 36 haftalık hamıleyım
Adet agrım gıbı bı agrı var önceden de olurdu sma bu kadar uzun sürmezdi dün ve bugün önceye göre daha fazla sureklı süren bısey
Doğum sancısı nasıl bısey boylemı oluyo korkuyorum da açıkçası bısey bılmedıgım ıcın kendımı daha henüz hazırlamamıstım