Mucizebeklerkennn Arkadaşlar dün bulantım vardı bugün yok 😓 bir kürtajım var acaba bişey mi oldu diye korkuyorum. Mide yanmam var kabızlık birde agizimda tat Yok mide bulantısı da hep vardı bugün yok bişey mi oldu Acaba?
Begumergun Mucizebeklerkennn her gün aynı yerin ağrıcak her gün bulantın olucak diye bişey yok canım kötüyü çağırma iyi hisset iyi olsun 🌺
-MinikveAnnesi- Mucizebeklerkennn 12. Haftaya kadar beta hcg hormonu yükselip sonrasında normal seviyeye inermis sanırım vücudumuz rahatlıyormus. Şu an 13+5 iz şöyle söyleyeyim 10 dan sonra rahatlama 12 den sonra da hamileligin tadını çıkarmaya başlıyorsun önceki gibi ruhsal çalkantılar vs olmuyor. tabi devam eden kusma bulantı sikayeti olanlar da oluyor onu bilmiyorum
Sevgiiss Bende 9+4 de birden kesildi bulantım 9+6 doktora gittim dayanamadım miniğimi gördüm kocaman olmuş hatta dünde 10+0 yine kusmalarım başladı. Doktorum arada bir geçip tekrar olacağını söyledi korkma hiç
teachering06 Sevgiiss bende aynısını yaşadım. 9. Haftada oh be geçti dedim, şuan 10+2den bildiriyorum dün rapor verdi doktor işe bile gidemedim 😢
Mucizebeklerkennn teachering06 yaa geçer.insallah.sizinki.de. benimde çok kötüydü i.yuzden.boyle evhamlandim
Sevgiiss Benimde tekrar başladı ama ben genelde akşam ve geceleri aşırı kötü oluyorum sabah daha rahatım nedendir bilmem
Sevgiiss Mucizebeklerkennn Mucizebeklerkennn merak etmeyin bende bir telaşla doktora gitmiştim korkmayın