Nasıl gidiyor kızlar bugün 19+4 olduk🙏🏻 Düne kadar çok rahattım hiç ağrım sızım yoktu 19. Haftaya girdim gireli hafif kramp tarzı ağrılar giriyor. Son yarımsaattir sol alt karın ve kasık tarafım ağrıyor sizde durum neler ? Yine de çok şükür tatlı sancılar bunlar aşırı şiddetli değil 🙏🏻