kelebegim Deletedmom404 yaa gercekten umutlandim suan bizde 38+4 hala ters umudum kalmamisiti acikcasi
Deletedmom404 kelebegim Allahtan ümit kesilmez canım 😊ha olmazsa da sakın endişelenme hakkınızda hayırlısı olsun sağ sağlim kavuş bebeğine 😍
Kuzey_irmak 32+4 kontrolümüz vardı ve baş aşağı oldunu öğrendim☺️ İki gün önce hiç uyutmamştı karnımda süper kupa maçı var gbi tekmeler meğer dönüyomuş🤗
MerveDnmezAcar Benim 32 de döndü ama sonra 36 tekrar makat geliş oldu sonra dr Sezeryan için gün verdi dün yatışa gittik 39+2 olmuştum ameliyata almadan tekrar baktık dönmüş yine yatışım iptal edildi eve döndük inş daha dönmez 🙏🏻normal doğumu bekliyorum şimdi ama hiç belirti yok dua edin bana kızlar bu bebiş çok yaramaz dönüp duruyor :))