Sbm050421 öyle olmuyor işte çocuğun babası selahattin uras diyordu annesi uras diyordu eğer iki ismi de kullanilacaksa herkes kullanmalı kullanilmayacaksa kimlikte olmasına gerek yok ben de kızıma iki isim koydum ama birini kullanıyoruz keşke koymasaydim diyorum. Şimdi çocuğa sürekli ayse diye seslenirsen büyüyünce a benim melek diye de ismim var dur ben onu kullanayım artık diyemiyor o kimlikte yük sadece beğense de seçim gibi yapamıyor onu aliskanliktan