8+3 gebeyim ama ne yazık ki geçmedi. 5. Haftadan beri var bende de . Su bile içemiyorum yemek hayal oldu. Beslenemeyince hastaneye yatırıldım bebek serumla beslendi. Herkes 12. Haftadan sonra geçer diyo iple çekiyorum ne ilaçlar ne haplar hiçbir işe yaramıyor. Size tek tavsiyem. Kuru ekmek kraker yiyin yağdan kaçın yağ mide yanması yapıyor salatalık çok rahatlatıyor ayran çorbası yağı az bulgur pilavı vs bı nebze olsun karın doyurmak için iyi gelir , herseyden önce doktorunuza danışın belki de size iyi gelecek bir ilaç verecek. Geçmiş olsun sağlıklica kavuştursun rabbim yavrunuzla 🥰🌸