Melisakplnn benim hamileliğin 5. Ayından beri aşırı bel ağrım ve idrarda koku vardı ama en bunları normal görüp doktoruma hiç söylememiştim taki bir akşam sol bel boşluğuma dayanılmaz bir acı girene kadar akşam üstü saat 5 gibi ağrı başladı ama berbat bişey hüngür hüngür ağlıyorum ne yapacağımı da bilmiyorum 🙄 eşim geldi işten hala ağlıyodum yerimden kalkamıyorum o derece ertesi sabah doktora gittik idrar tahlili istedi ve idrarda enfeksiyon çıktı. Hatta keşke en başından söyleseydim diye çok pişman oldum şu an eski sırt ağrılarım da yok hamileliğim bel ağrılarım yüzünden berbat geçti hep uzandım hiç bi iş yapamadım şu an 37. Haftadayız daha rahatım daha enerjiğim hiç bi ağrım sızım yok çok şükür 💕