Busraa17 Merhaba degerli hamisler :) hamilelikte oksapar igne kullanirken (veya herhangi bir kan sulandirici igne) hangi yiyecekler yenmemeli? Limon, zencefil, kiraz benim duyduklarim ama dogru mudur acaba kullanan yada bilen var mi?
Mert86 Busraa17 benim şuan ikinci gebeliğim ikisinde de kullandım bunda aşırı limon yedim bir sıkıntı olmadı şükür
Ftmagkkya Busraa17 bende uzun bir süre kullandım kullanırken yiceklere dikkat etmedim ama suanlık bir sıkıntımız yok çok şükür
Burcu0707 Busraa17 hurafelere takilma😀 kan inceltici kan sulandirici kullaniyoruz limonunda boyle bir ozelligi var 😍korkma arastirma yola devam
Haticecebrail21 Busraa17 Bende oksapar igne kullaniyorum.Birde bnm pihtilasmam 3.derece.. Bol bol limon yiyordum ekstra kani sulandiriyormuş,demli çay asitli icecek icilmeyecek.Ama bn bunlari da takmadim çok sukur hersey yolunda.