mryy2758 Kızlar trombofili paneli testimde 2 değer referans dışı;faktör beş homozigot normal ve faktör 2 homozigot normal yazıyor test sonucunda bu durumu yaşayan ve anlayan varmı?
Novaa mryy2758 Tahlil görselini gönderirseniz daha iyi anlaşılır ama bildiğim kadarıyla homozigot normal yazınca mutasyon yok demek. Heterozigot veya homozigot mutant yazsa o zaman gebelikte kan sulandırıcı gerekiyor.
Simsim60 mryy2758 2 değerine bakıldı onlarda normal mi çıktı?pek anlaşılr yazmamışsınız.homozigot ve heterezigot bulgulara rastlandı yazıyorsa pıhtılaşma bozuklugu var yazmıyorsa yoktur.
mryy2758 Simsim60 e nabızda trombofoli panelinde 2 değer referans dışı gözüküyor . Sonuç kısmında homozigot normal yazmışlar başka bişey yazmıyor 🤔
Novaa mryy2758 https://imgyukle.com/ bu siteden görseli yükleyin, oluşan linki buraya kopyalayabilirsiniz.
Novaa mryy2758 Homozigot normal yazdığı için sorun yok diye anlıyorum ama neden referans dışında bırakmış evet bir belirsizlik. Büyük olasılıkla sorun yok ama doktorunuz doğrusunu söyleyecektir. Mutasyon varsa da gebelikte kan sulandırıcı kullarsınız sorun olmaz😇