Anne9283 Kızlar 7 haftalık hamileyim test pozitif çıkmış e nabızdan baktım sizce ne olacak bilgisi olan var mı
ZA0707 Benim de öyle çıktı oysa ilk gebeliğim. Doktor üniversite hastanesine yönlendirdi. Titreli ölçüm yaptırdık siz ne yaptınız?
Anne9283 ZA0707 benim risk az olduğu için pozitif çıkmış 1 hafta sonra tekrar kan verdiğimde negatife dönmüş ama çok sık rastlanılan bişey değilmiş